Bun venit!





Ne-am facut remarcati prin profesionalism







Poze piese in oferta

navigati pe web

luni, 16 mai 2011

Iveco România a lansat pe piaţă noul model Iveco Daily


Principalele modificări aduse la noul Iveco Daily vizează design-ul exterior, motorul şi transmisia, complet noi, bordul, tapiţeria şi scaunele.

Vânzările de autovehicule comerciale Iveco pe piaţa românească vor ajunge la circa 3.600 de unităţi în acest an, în creştere cu 35% faţă de nivelul de 2.650 de unităţi consemnat anul trecut. Din totalul vânzărilor, vehiculele din gama Daily vor acoperi 2.650 de unităţi, după ce anul trecut compania a comercializat 1.840 de unităţi din această gamă. Reprezentanţii Iveco România estimează pentru 2007 vânzări totale de 4.100 de vehicule, din care circa 2.600 vor fi din gama Daily.

Compania a lansat, joi, noul model Iveco Daily, care va fi comercializat pentru câteva luni în paralel cu modelul anterior. Până la sfârşitul anului, vor fi distribuite circa 120 de vehicule din noul model, timpul de livrare urmând să fie cuprins între 45 şi 50 de zile, potrivit Iveco România.

Gama de motorizări care echipează noul Iveco Daily, cu versiuni având mase între 3,5 tone şi 6,5 tone, cuprinde motoare de 2,3 litri (cu puteri de 96 Cai Putere, 116 CP şi 136 CP), cu geometrie variabilă, şi respectiv propulsoare de trei litri, cu puteri de 146 CP şi 176 CP. Clienţii români optează, potrivit reprezentanţilor Iveco, pentru motoarele cu o putere mai mică, din raţiuni economice.
Directorul de vânzări al Iveco România a apreciat că în acest an clienţii s-au orientat dinspre varianta de carosare furgon, foarte solicitată cu ceva timp în urmă, către versiunile tip şasiu.

"În ultimul timp, pentru gama Daily sunt foarte cerute variantele autoşasiu, de 3,5 şi 6,5 tone, în detrimentul furgonetelor. Dacă în urmă cu trei ani 80% din maşinile vândute din această gamă erau furgonete şi restul de 20% tip şasiu, în prezent doar 30% dintre vânzări sunt reprezentate de furgonete şi restul de 70% sunt tip şasiu", a afirmat Ilinca. El a arătat că orientarea firmelor către maşini tip şasiu se datorează tendinţelor de specializare a acestora, clienţii nemaifiind satisfăcuţi de un simplu furgon şi au nevoie de un şasiu pe care să îl monteze în funcţie de necesităţi, o benă simplă, acoperită sau descoperită, o benă basculabilă sau o macara.

Cererea de maşini tip furgon este în scădere şi ca urmare a restrângerii pieţei microbuzelor pentru transport de persoane, în condiţiile în care firmele cumpără mai mult autobuze. "Companiile nu mai cumpără ca înainte furgoane pe care să le transforme apoi în microbuze de transport persoane, pentru că cererea nu mai este la fel de mare ca în urmă cu câţiva ani", a explicat Ilinca. El a precizat că aceleaşi tendinţe se manifestă şi pe segmentul camioanelor grele, unde în prezent doar 10% dintre vânzări sunt reprezentate de autotractoare, restul fiind acoperite de vehicule specializate pentru construcţii (circa 60% din vânzări), domeniu aflat în ascensiune, respectiv de vehicule specializate.

În urmă cu cinci ani, acest raport era inversat, circa 95% dintre vânzări fiind reprezentate de autotractoare. Directorul de vânzări al Iveco România a apreciat că piaţa vehiculelor comerciale va avea o tendinţă crescătoare în România, pentru încă cel puţin cinci ani, ca urmare a dezvoltării firmelor mici şi mijlocii şi a intrării pe piaţa românească a companiilor multinaţionale.

Iveco România are o reţea la nivel naţional formată din 20 de dealeri şi birouri de reprezentare în aproape fiecare judeţ al ţării. Infrastructura companiei cuprinde, de asemenea, 20 de unităţi service.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Promovare Gratuita
Director Web - unLink.ro - Adauga si site-ul tau
TopSiteuri.ro - Adauga si site-ul tau - Director web
Romania Turistica
Sc.Agrimprod.Srl Ramnicu Sarat

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service